Po týdnu zase doma.

 

Patřičkovo vyšetření na foniatrii bylo odloženo, protože ještě nebyl úplně zdravý. Zítra budu volat do nemocnice a budeme se domlouvat na novém termínu.

Až budeme s Patričkem v nemocnici, tak mu budou dělat vyšetření sluchu a očí v celkové anestezii. Odběr většího množství krve a moči na vyšetření metabolických vad a teď jsme se ještě nově domluvili na vyšetření na epilepsii EEG, abychom nemuseli čekat až do nového roku, jak to bylo původně domluvené.

S Patričkem jsme byli na týden na pryč, což mi hodně pomohlo, protože bylo s kým si popovídat a celkově jsme mohli zapomenout na každodenní starosti.

V nejbližší době nás čekají lázně. Máme do nich nastoupit mimo září, kdy jsem myslela, že budeme na vyšetření v nemocnici, ale nakonec se to bude posouvat, takže vůbec nevím, jak to bude. Nejdéle však máme do lázní nastoupit do února.

Moc se omlouvám, ale momentálně mohu k počítači jen málokdy z důvodu, že mám jisté zdravotní problémy, při kterých začínám hůře vidět a jsem hodně oslabená. Mám problémy nosit Patrička, což je nejhorší kvůli schodům, které tu máme. Takže se s ním sama nedostanu do kuchyně a koupelny.

V nejbližší době se chystám dopsat další věci kvůli sociálním příspěvkům a také o léčbě botulotoxinem, o které jsem se teď hodně dozvěděla díky mamince, která na ní byla se svým chlapečkem.