Poprvé na hipoterapii.

 

Tak slááááva, konečně jsem sehnala neurologa. Zavolala jsem do Hradce Králové do staré nemocnice a všechno jsem vysvětlila a na 16. 8. jsme objednaní. Už se těším, hromadí se mi tu papíry mých postřehů a různých typů, co jsem našla na internetu a také mám v hlavě hodně otázek a potřebujeme už konečně vypsat do žádosti o průkazku pro invalidy jméno neurologa, abysme jí dostali a také, aby nám paní doktorka vypsala všechny pomůcky a dala nám doporučení do lázní.

Jinak jsme byli na kontrole a jak jsem čekala, Patričkovy varlata ještě nesestoupily, ale zase na druhou stranu má aspoň šourek normální velikost. Dostali jsme doporučení na chirurgii, kde se tímto zabývají a v pátek jdeme do poradny na kontrolu.

Také jsem se ptala na Patričkova žebra, protože je má na jedné straně vystouplé. Paní doktorka mi na to řekla, že je to mírná deformace, ale že se s tím nedá nic dělat. Musí se cvičit, aby se mu to nezhoršilo a nešly mu třeba do plic, tak se to musí hlídat.
S kolenama jsem moc nepochodila, protože tam zrovna paní doktorka nic nenahmatala, tak uvidíme. Také jsem si vyžádala fluoridové prášky na zuby a ještě se půjdeme ukázat paní doktorce a zubní. Patriček má sice zoubky nádherné, ale je u něho větší pravděpodobnost kazivosti kvůli postižení, tak tomu chceme předejít.

Také jsem se dovolala do poradny pro rizikové novorozence, protože jsem nevěděla, jestli jsem se měla sama objednat anebo nám přijde pozvánka. Už se mi to zdálo dost dlouho, tak jsem radši zavolala a udělala jsem dobře, protože paní doktorka si myslela, že jsme v lázních. Objedná si nás na srpen, aby se podívala, jaké pokroky Patriček udělal.

Poprvé jsme byli na hipoterapii. Patriček byl zatím na poníkovi. Moc si ho nevšímal, protože ho zajímalo všechno kolem. Musejí si na sebe nejdřív zvyknout. Zatím máme hipoterapii po 10 minutách, protože je to pro děti dost namáhavé. Tak musíme pomalu. Patrička jsme na poníkovi pokládali na záda. Dávali jsme ho do správného sedu, aby měl dobře nožičky. Také se na poníkovi Patriček kousek projel. To se mu moc líbilo. Akorát, protože neumí sedět, tak jsme ho museli přidržovat, aby nám nespadl, ale moc se mu to líbilo. Zítra jedeme znovu. To už si s sebou máme vzít plenu, aby mohl být Patriček i na bříšku.

Jinak co se týče stavu, tak zatím není nic moc nového. Patriček více zapojuje levou ručičku. Třeba s menším autíčkem si dokáže hrát oběma ručičkami.

Moc vám děkuji, pokud navštěvujete Patričkovy stránky a přeji vám hodně úspěchů.