Začínáme cvičit Bobath koncept.

 

Včera jsme byli v Hradci Králové pro Patričkovy zdravotní botičky. Teda alespoň jsme si to mysleli. Konečně po dlouhé době jsme našli prodejny, kde botičky značky DZO mají. Míst tedy opravdu mnoho není. :( V prodejně měli pouze do 15:30 hod. což mě dost zarazilo, protože to opravdu není dlouhá pracovní doba a navíc jsme chytli zrovna jednu z těch lepších, protože jinak tam jsou jen do 15:00 hod. anebo některé dny do 14:30 hod. Lidé, kteří dělají ranní, to asi opravdu mají těžké, když nějakou zdravotní potřebu opravdu potřebují.
Akorát nám paní změřila nožičky a máme si přijet znovu za 6 týdnů. A já myslela, že už si botičky povezeme domů. :(

Dneska jsme byli poprvé u nové rehabilitační - paní Faltové. Už jsem o ní psala, že cvičí Bobath koncept. Paní Faltová byla velmi příjemná. Což jsme ani nečekali. Všechno nám vysvětlila a ukázala. Měla na nás dost času. S Patričkem budeme dělat kombinaci Vojty, kde cvičíme 2 polohy. Jednu na boku a jednu na bříšku. S paní Faltovou jsme jednu přidali a obě upravili. Paní Faltová mi ukázala, jak a kde se mi bude s Patričkem cvičit nejlépe, jak si ho mám celého zafixovat, aby mi neutíkal. :) A také cvičíme nově Bobatha a to je teda úžasné, jak se to tím dá prokládat. Hodně si hrajeme s nožičkama. Hlavně s chodidly. Zapojujeme různé pomůcky a hračky a Patriček se aspoň během cvičení uklidní a je spokojený. Opravdu jsem dneska měla z rehabilitace velmi dobrý pocit jako ještě nikdy. :))) Na další rehabilitaci jsme objednaní 6. 9. 2007

Odpoledne, když jsme přijeli domů, přijel nám pán z help centra z Pardubic ukázat kočárky, abychom si je ozkoušeli. Tedy manipulace se zdravotním kočárkem je opravdu věda. Nemyslím jízdu, ale to jak se zvedá opěradlo, jak se přetáčí na druhou stranu a podobně. Koukali jsme na 2 typy. Oba jsou parádní, ale bohužel zrovna ten, na který se doplácí, Patričkovi vyhovuje lépe a mě tedy taky, protože druhý kočárek je na mě velký i když si dám rukojeť dolů, protože jsem prcek. Tím hůře se mi s kočárkem manipuluje, protože mi jde špatně zvedat a podobně.

Také nám dneska přišel papír z lázní, že nám přijde termín pozvání v tomto půlroce a takové ty základní informace. To je zatím vše. Zítra se ozvu znovu, protože přijede paní ze Sluníčka.