Začínáme sedět v "klekosedu".

 

Minulý týden nám volali z úřadu práce s tím, že Patričkovi byl uznán 1.stupeň příspěvku na péči, protože je ještě malej. Což pokud jste si přečetli články v menu pod státními příspěvky není nic moc, protože budeme mít úplně stejně jako teď s tím, že budeme mít sníženou mateřskou a + 3000Kč příspěvek na péči.
Jediné, co nás nadchlo je, že dostaneme zpětně 18 000Kč za 6 měsíců, které to vyřizovali, tak jsme byli nadšený, ale když jsem dneska nesla papír na nový rok o přiznání mateřské, tak jsem se dozvěděla, což mě nenapadlo a mohlo, že budeme vracet přeplatky za mateřskou na půl roku, takže zase neuvidíme nic. :( To je tedy, ale SÍLA!!! Takže doporučuji těm, co mají dítě mladší 3 let o příspěvek ani nežádat a když tak nejdřív po 2 roce, protože takhle malé děti dostanou stejně jen 1.stupeň a ten se absolutně nevyplatí. Akorát hodně času, aby jste všechno oblítali. Hold jak říkají: máme ještě malé dítě, které vyžaduje stejnou péči i finanční prostředky jako dítě normální i když já moc dobře vím, že né!!!

Dneska jsme byli na vyšetření před zítřejším nástupem do nemocnice. Sice nám všechno dopadlo dobře, ale jelikož jsme 1hodinu čekali mezi nemocnými dětmi, tak si myslí, že během následujících 3 dnů bude Patriček nemocný. Předčasně narozené děti jsou na to hodně náchylné. Já jsem proto šla s Patričkem až po udané době kdy berou pacienty s tím, že už tam skoro nikdo nebude, ale opak byl pravdou a čekárna byla narvaná nemocnýma dětmi. :( Byla jsem šíleně naštvaná, že nás doktorka proto nevzala dříve, protože jestli bude Patrik nemocný, tak mu zase zítra dělat vyšetření nebudou a my to nemůžeme do nekonečka odkládat. Měli jsme jí už v červenci, ale to nám odložili na říjen, protože anestezioložka měla dovolenou a v říjnu jsme byli zase nemocný. Tak jsem doufala, že to teď konečně dopadne, ale nejsem si tím moc jistá. Zítra uvidíme. :(

Patriček udělal velké pokroky. Už sedí na kolenou nebo spíš se zadečkem mezi kolenama dlouho a stabilně a tráví tak většinu času a pozoruje. :) Vlastně to začal dělat takhle na dlouho od včerejška. :)

Zítra jedeme do nemocnice, tak se zase potom ozvu, jak jsme dopadli, ale doufám, že to bude všechno dobré. Držte nám palce.